Subject: RE: 20250326_EER2572UAS_29-30.MAR_KLOOGA_KL
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 13:55:02 +0300

Tere

Edastan kooskõlastatud taotluse.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 26, 2025 10:10 AM
To: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: RE: 20250326_EER2572UAS_29-30.MAR_KLOOGA_KL

Tere

Ämari lennujuhtimise lüliga on kokku lepitud, kuid Mellov on hetkel
arvutist eemal ja pole allkirjastamise võimalust.

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 9:39 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20250326_EER2572UAS_29-30.MAR_KLOOGA_KL

Tere

Kuna see ala jääb Ämari CTR ja vastutusala sisse, siis küsin üle, et kas
see taotlus on Ämari lennujuhtimisega ka kooskõlastatud?

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>  | Lõõtsa 5, Tallinn
11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 9:14 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20250326_EER2572UAS_29-30.MAR_KLOOGA_KL

Tere

Palume kooskõlastust NOTAM taotlusele 29-30. märts.

Tegevus jääb Klooga harjutusvälja sisse ning toimub öisel ajal. Kahjuks ei
mahu taotlus õigetesse ajaraamidesse, kuid sellisel kujul on mõistlikum
ala kasutada, selmet kogu EED16 aktiveerida.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.